perjantai 21. elokuuta 2009

Uudet monot.

Talvi tulee pian, joten minä aloitin talvipukeutumiseen valmistautumisen (kerrankin) ajoissa. Onni potkaisi kirpparilla Iisalmessa ja löysin kunnon vuohenhoitobootsit. Tuli sellanen viilis, että olisin Ukko Mustilainen raviradalla, kun pellavahousutkin sopivasti pussitti.:D Ne on ihanat, ne on sopivat, koekäytetyt ja Suomessa tehdyt.

Löysin myöskin mahtavia kupposia. Täytyy alkaa tarjoilla kaikenlaisia naposteltavia, koska omput on pakko saada pöydälle.



Aarre on oppinut elämisen kannalta tärkeitä taitoja, kuten alahammasirvistyksen. Pelottavaa, eikö?
Näissä tunnelmissa viikonlopun viettoon, joka pitää sisällään vähän marjanpoimintaa anoppilassa, mehunkeittoa ja rentoutumista.
Hyvää viikonloppua!


4 kommenttia:

  1. Mä ostin vähän aikaa sitten melkein samisbootsit kirppikseltä :D

    Hienot on!

    VastaaPoista
  2. Voi kun ihana ylläri... blogimerkintöjä:)Näitä olen kaivannut...Onhan kaikki hyvin?haleja!

    VastaaPoista
  3. Tosi hianot. Ja ne omppukupit myös. Ostat vaan niihin erilaisia pähkinöitä, tai karkkeja, ei sitä liian terveellinen kannata yrittää olla, kun on kauniit kipotkin.

    VastaaPoista
  4. Aarre on tosi hurrrrrja! :-O

    Kivat bootsit! mulla oli lapikkaat joskus lapsena ja liu'uin aina pispalan jäisiä mäkiä koulusta bussipysäkille puolet kavereita nopeammin, mun kengät kun ooli varsin käytetyt ja pohjistaan sileät. :-)
    Omppuihin karkkia vaan! Tai vaikka rusinoita. nami!

    VastaaPoista